brak zdjęcia
CC Training - budowanie contact center
Dodano: 2016-02-16Kategoria: Wiedza / Kursy i Szkolenia

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kampanie sprzedażowe, skierowane również do grupy potencjalnych klientów. Właściwy dobór pracowników, wstępne przeszkolenie i okresowa ocena ich umiejętności to kolejne cechy, jakie powinny być realizowane przy planowaniu telefonicznej obsługi. Budowa contact center jest poprzedzona analizą potrzeb klientów, aby właściwie dobrać zakres oferowanych usług oraz zaprojektować zespół o odpowiedniej wielkości. Na każdym z etapów przydatne są kompetencje trenerów i ekspertów z branży call center, którzy od wielu lat realizują kampanie sprzedażowe i wspierają swoich klientów we wszelkich aspektach związanych z funkcjonalnością działu obsługi klienta. Ofertę szkoleń uzupełniają usługi z zakresu rekrutacji pracowników, zatrudnianych w call center.

Określ problem





Przeczytać warto:

Organizacja efektywnych szkoleń biznesowych
Organizacja efektywnych szkoleń biznesowych

Jednym z najchętniej wybieranych rodzajów warsztatów biznesowych są niewątpliwie szkolenia sprzedażowe, a firmą od wielu lat profesjonalnie przygotowująca takie spotkania i kursy, jest Personel Profit. Opisywane szkolenia odbywają się zarówno w formie otwartej, jak i z...

Praca na miarę oczekiwań w Niemczech
Praca na miarę oczekiwań w Niemczech

Kiedy chodzimy do szkoły, podejmujemy decyzje mające nam zapewnić w przyszłości pracę za godziwe wynagrodzenie. Niestety po kilkunastu latach ciężkiej harówki okazuje się, że w Polsce albo nie ma pracy, albo też oferowane zatrudnienie jest zdecydowanie poniżej naszyc...

CC Training - budowanie contact center
CC Training - budowanie contact center

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kamp...

Szkolenie z obsługi programu SQL Server
Szkolenie z obsługi programu SQL Server

Firma JSystems działa w branży informatycznej i pomaga wszystkim zainteresowanym osobom w wykorzystywaniu nowoczesnych programów graficznych, jak też przeznaczonych do zarządzania bazami danych. Specjaliści zatrudnieni w tym biurze znają też doskonale oprogramowanie Micro...

Wydawnictwo MD - ksiazeczki dla 3 latka
Wydawnictwo MD - ksiazeczki dla 3 latka

Obecne na polskim rynku Wydawnictwo MD specjalizuje się w oferowaniu książek dla dzieci i młodzieży. W ciągłej ofercie wydawniczej obecne są ksiazeczki dla 3 latka, kolorowanki i wyklejanki dla dzieci nieco starszych, bajki i zeszyty do ćwiczenia pisania czy rysowania sz...