brak zdjęcia
CC Training - budowanie contact center
Dodano: 2016-02-16Kategoria: Wiedza / Kursy i Szkolenia

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kampanie sprzedażowe, skierowane również do grupy potencjalnych klientów. Właściwy dobór pracowników, wstępne przeszkolenie i okresowa ocena ich umiejętności to kolejne cechy, jakie powinny być realizowane przy planowaniu telefonicznej obsługi. Budowa contact center jest poprzedzona analizą potrzeb klientów, aby właściwie dobrać zakres oferowanych usług oraz zaprojektować zespół o odpowiedniej wielkości. Na każdym z etapów przydatne są kompetencje trenerów i ekspertów z branży call center, którzy od wielu lat realizują kampanie sprzedażowe i wspierają swoich klientów we wszelkich aspektach związanych z funkcjonalnością działu obsługi klienta. Ofertę szkoleń uzupełniają usługi z zakresu rekrutacji pracowników, zatrudnianych w call center.

Określ problem





Przeczytać warto:

Szkolenia zawodowe organizowane przez CSS Partnerstwo
Szkolenia zawodowe organizowane przez CSS Partnerstwo

Szkolenia zawodowe to nie tylko same szkoły zawodowe kształcące w trybie kilkuletnim, ale także coraz większa liczba szkoleń specjalistycznych organizowanych przez firmy i ośrodki szkoleniowe dla wszystkich chętnych. Jedną z placówek organizujących szkolenia zawodowe j...

Szkolenie na kierowcę samochodu osobowego
Szkolenie na kierowcę samochodu osobowego

Osoba, która chce w codziennym życiu korzystać z pojazdu samochodowego musi przyswoić wiedzę z zakresu bezpiecznego poruszania się po drogach. W tym celu w pierwszej kolejności wskazane jest dokładne przestudiowanie wszystkich przepisów ruchu drogowego. Jeżeli przyszły...

CC Training - budowanie contact center
CC Training - budowanie contact center

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kamp...

Tłumaczenia symultaniczne coraz ważniejsze dla firm
Tłumaczenia symultaniczne coraz ważniejsze dla firm

Tłumaczenia symultaniczne są najczęściej spotykane w czasie wszelkiego rodzaju wydarzeń wymagających obsługi językowej na bieżąco. Niekiedy tego rodzaju wydarzenia są nawet transmitowane przez media, takie jak telewizja. Są to również tłumaczenia wykorzystywane w c...

Coaching w ofercie szkoleń realizowanych przez firmę uSteru
Coaching w ofercie szkoleń realizowanych przez firmę uSteru

Bardzo wiele firm, które podnoszą kwalifikacje swoich pracowników, decyduje się na takie lub inne organizowane dla nich szkolenia. Coaching jest formą szkolenia specjalnego rodzaju. Polega on na tym, że coach, czyli trener osobisty, obserwuje działania danego pracownika, m...