brak zdjęcia
CC Training - budowanie contact center
Dodano: 2016-02-16Kategoria: Wiedza / Kursy i Szkolenia

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kampanie sprzedażowe, skierowane również do grupy potencjalnych klientów. Właściwy dobór pracowników, wstępne przeszkolenie i okresowa ocena ich umiejętności to kolejne cechy, jakie powinny być realizowane przy planowaniu telefonicznej obsługi. Budowa contact center jest poprzedzona analizą potrzeb klientów, aby właściwie dobrać zakres oferowanych usług oraz zaprojektować zespół o odpowiedniej wielkości. Na każdym z etapów przydatne są kompetencje trenerów i ekspertów z branży call center, którzy od wielu lat realizują kampanie sprzedażowe i wspierają swoich klientów we wszelkich aspektach związanych z funkcjonalnością działu obsługi klienta. Ofertę szkoleń uzupełniają usługi z zakresu rekrutacji pracowników, zatrudnianych w call center.

Określ problem





Przeczytać warto:

Wydawnictwo MD - ksiazeczki dla 3 latka
Wydawnictwo MD - ksiazeczki dla 3 latka

Obecne na polskim rynku Wydawnictwo MD specjalizuje się w oferowaniu książek dla dzieci i młodzieży. W ciągłej ofercie wydawniczej obecne są ksiazeczki dla 3 latka, kolorowanki i wyklejanki dla dzieci nieco starszych, bajki i zeszyty do ćwiczenia pisania czy rysowania sz...

Tłumaczenia symultaniczne coraz ważniejsze dla firm
Tłumaczenia symultaniczne coraz ważniejsze dla firm

Tłumaczenia symultaniczne są najczęściej spotykane w czasie wszelkiego rodzaju wydarzeń wymagających obsługi językowej na bieżąco. Niekiedy tego rodzaju wydarzenia są nawet transmitowane przez media, takie jak telewizja. Są to również tłumaczenia wykorzystywane w c...

CC Training - budowanie contact center
CC Training - budowanie contact center

Firma CC Training oferuje usługi z zakresu szkolenia, coachingu oraz audytu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta. O tym, jak ważna jest budowa contact center, wiedzą kierownicy zespołów, odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi przez telefon czy realizujący kamp...

Pierwsze poważne życiowe wybory decydujące o przyszłości.
Pierwsze poważne życiowe wybory decydujące o przyszłości.

Zaraz po zdaniu matury, a właściwie podejmując decyzję o zdawanych przedmiotach musimy wybrać kierunki studiów, które nas interesują. To bardzo poważny krok, który może zadecydować o przyszłości i karierze zawodowej. Decyzje takie często podejmowane są pod wpływe...

Tłumacz przysięgły ukraiński potrzebny także w Krakowie
Tłumacz przysięgły ukraiński potrzebny także w Krakowie

Ukraina jest naszym sąsiadem i stosunkowo dużą gospodarką, chociaż będącą w kryzysie z różnych powodów, między innymi z powodu trudnej sytuacji politycznej. Jednak bardzo wiele polskich firm prowadzi ożywioną wymianę handlową z Ukrainą lub też zatrudnia ukraińs...